021-71745000

نمایشگاه IPAS

اندیشه برگزاری نمایشگاه IPAS از سال ١٣٨٠ با تدبیر و ابتکار سردار فرماندهی محترم وقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که اولین دوره در همان سال با عنوان IPAS 2002 در اسفندماه ١٣٨٠ در مقوله لوازم و تجهیزات پلیسی ، ایمنی و امنیتی با محصولات ١٩ کشور جهان برگزار گردید. ‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌شرکت سپهر…

سمینار هتلداری مشهد

حضور شرکت سپهر صنعت در همایش و نشست تخصصی مدیران صنعت هتلداری، رستوران و تالارها، با هدف معرفی و ارائه راهکارهای هتلداری هانیول برای کاربران در این صنعت به وقوع پیوست. ‌‌‌‌‌ ‌‌‌در صنعت هتلداری این امکانات، کاربر را از لحظه ورود تا زمان خروج از اتاق (مطالعه، تماشای تلوزیون، خواب و نیز برخاستن از…

نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های معتبر کشور، مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی کشور، مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و … پس از برگزاری موفق سه دوره همایش آتش نشانی و ایمنی شهری در سال‌های گذشته و استقبال…

سمینار بوشهر

شرکت سپهر صنعت  اقدام به برگزاری سمیناری با موضوع معرفی سیستم‌های حفاظتی و ایمنی این برند نمود. ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌برگزاری همايش‌ها و سمينارها تلاشي برای ﺑﯿﺎن ﺗﺎزه‌ﻫﺎی ﻋﻠﻤﯽ، ﻣﺒﺎدﻟﻪ ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت و ﺗﺠﺪﯾﺪ اﻃﻼﻋﺎت در ﺟﻬﺖ ﭼﺎره ﺟﻮﯾﯽ و ﺣﻞ ﻣﺸﮑﻼت ﺣﺮﻓﻪ ای ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی مصرف کنندگان، محققین و علم…

نمایشگاه Intersec

نمایشگاه حفاظتی و ایمنی دبی (Intersec) نمایشگاهی پیشرو در این حوزه در سراسر جهان است. این نمایشگاه با بیش از ١٢٠٠ غرفه بزرگترین نمایشگاه در صنعت حفاظتی و ایمنی به حساب می آید. بازدید کنندگان از بیش از ١١٨کشور دنیا در این نمایشگاه حضور می یابند. در این نمایشگاه می توان از ابداعات و اختراعات،…

سیستم اعلام حریق هانیول

به موازات رعایت اصول ایمنی و پیشگیری از حریق در ابنیه، باید برای مقابله با آن نیز تدابیری اندیشید. نخستین گام مقابله با آتش، استفاده از سیستم‌های اعلام حریق است. این سیستم‌ها در گروه پیشگیری از گسترش و پیشرفت حریق به سایر نقاط، دسته بندی می‌شوند.   Morley-IAS Fire Alarm Systems هنگام وقوع آتش سوزی…

همکاری با سپهر صنعت

شرکت سپهر صنعت در تلاش است با جذب فرصت‌های خارجی برای مشارکت، همکاری و همچنین توسعه کسب و کار، بازاریابی و ارتقا سطح کمی و کیفی به سهم بازاری قابل کسب دست یابد.