021-71745000

سمینار هتلداری مشهد

admin_master

حضور شرکت سپهر صنعت در همایش و نشست تخصصی مدیران صنعت هتلداری، رستوران و تالارها، با هدف معرفی و ارائه راهکارهای هتلداری هانیول برای کاربران در این صنعت به وقوع پیوست.

‌‌‌‌‌

‌‌‌در صنعت هتلداری این امکانات، کاربر را از لحظه ورود تا زمان خروج از اتاق (مطالعه، تماشای تلوزیون، خواب و نیز برخاستن از خواب) تنها نمی‌گذارد و سعی می‌کند بهترین شرایط را در هر مرحله تامین نماید. از دیگر امکانات تجهیزات هوشمند راحتی استفاده آسان از آن‌ها، انعطاف پذیری و زیبایی است. تمایل مسافران برای استفاده مناسب از اوقات اقامت در هتل فرصتی است که با درک اهمیت و استفاده مناسب از آن می‌توان به افزایش سطح رضایت مشتریان، حفظ وفاداری آ‌‌ن‌ها و همچنین رشد فزاینده‌ی تقاضا برای هتل‌ها دست یافت. بنابراین این فرصت طلایی حاصل از پیشرفت تکنولوژیک یک راهکار برد – برد را به هتلداران و مسافران اهدا می‌نماید.

تگ های پست

اخبار و مقالات مرتبط

نمایشگاه IPAS

اندیشه برگزاری نمایشگاه IPAS از سال ١٣٨٠ با تدبیر و ابتکار سردار فرماندهی محترم وقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که اولین دوره در همان سال با عنوان IPAS 2002 در اسفندماه ١٣٨٠ در مقوله لوازم و تجهیزات پلیسی ، ایمنی و امنیتی با محصولات ١٩ کشور جهان برگزار گردید. ‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌شرکت سپهر…

نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های معتبر کشور، مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی کشور، مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و … پس از برگزاری موفق سه دوره همایش آتش نشانی و ایمنی شهری در سال‌های گذشته و استقبال…

سمینار بوشهر

شرکت سپهر صنعت  اقدام به برگزاری سمیناری با موضوع معرفی سیستم‌های حفاظتی و ایمنی این برند نمود. ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌برگزاری همايش‌ها و سمينارها تلاشي برای ﺑﯿﺎن ﺗﺎزه‌ﻫﺎی ﻋﻠﻤﯽ، ﻣﺒﺎدﻟﻪ ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت و ﺗﺠﺪﯾﺪ اﻃﻼﻋﺎت در ﺟﻬﺖ ﭼﺎره ﺟﻮﯾﯽ و ﺣﻞ ﻣﺸﮑﻼت ﺣﺮﻓﻪ ای ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی مصرف کنندگان، محققین و علم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همکاری با سپهر صنعت

شرکت سپهر صنعت در تلاش است با جذب فرصت‌های خارجی برای مشارکت، همکاری و همچنین توسعه کسب و کار، بازاریابی و ارتقا سطح کمی و کیفی به سهم بازاری قابل کسب دست یابد.